Αναστολή στο Sky News Australia για παραπληροφόρηση

MEDIA NEWS

Θεωρήθηκε ότι ανέβηκαν ψευδείς ειδήσεις για τον κορονοϊό
Tην αναστολή του τηλεοπτικού δικτύου Sky News Australia από την πλατφόρμα του για μία εβδομάδα ανακοίνωσε το YouTube, λόγω μετάδοσης ψευδών ειδήσεων για τον κορονοϊό.
Το κανάλι ανήκει στον μεγιστάνα των ΜΜΕ Ρούπερτ Μέρντοχ και η ποινή αποτελεί ως μέτρο μετά από μια ανάλυση βίντεο που είχε μεταφορτώσει το τηλεοπτικό δίκτυο.
«Εφαρμόζουμε σαφείς πολιτικές σε σχέση με τις ψευδείς πληροφορίες για την Covid-19 (…) προκειμένου να εμποδίσουμε τη μετάδοση ψευδών ειδήσεων για τον κορονοϊό, που θα μπορούσαν να βλάψουν έναν πραγματικό κόσμο», αναφέρει το YouTube σε ένα δελτίο τύπου.
Με 1,86 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες στο YouTube, το Sky News Australia το παρακολουθούν συντηρητικοί πέραν της Αυστραλίας.
Οι δημοσιεύσεις του, μεταξύ των οποίων ορισμένοι αμφισβητούν την ύπαρξη μιας πανδημίας και την αποτελεσματικότητα των εμβολίων, διαμοιράζονται ευρέως από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ολόκληρο τον κόσμο.
Πριν από τρεις ημέρες, το τηλεοπτικό δίκτυο είχε δημοσιεύσει ένα χρονικό κατά τη διάρκεια του οποίου ο παρουσιαστής, γνωστός για την αντίθεσή του στους υγειονομικούς περιορισμούς, επέκρινε μεταξύ άλλων την απόφαση των αρχών να παρατείνουν την καραντίνα στο Σίδνεϊ.
Το Sky News επιβεβαίωσε πως αποκλείστηκε προσωρινά από το YouTube κι ένας εκπρόσωπος τύπου είπε πως το δίκτυο «στηρίζει τις συζητήσεις και τον δημόσιο διάλογο αναφορικά με έναν μεγάλο αριθμό θεμάτων και απόψεων, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για κάθε δημοκρατία».